Najważniejsze korzyści z reklam displayowych

display3

Główną zaletą reklam displayowych w Google jest to, że są one wyświetlane optymalnie dobranym odbiorcom w tysiącach witryn. Tak szeroki zasięg sprawia, że tego typu reklamy cieszą się największym zainteresowaniem. Jednak sama skala zasięgu nie jest jedyną ich zaletą. Możemy wyróżnić jeszcze szereg innych korzyści.

Reklamy displayowe to reklamy graficzne, wideo i multimedialne, wyświetlane na witrynie lub jako baner. Pozwalają tworzyć kampanie reklamowe typowo sprzedażowe lub wizerunkowe.

 Korzyści z reklam displayowych

 

Jedną z głównych zalet tego typu kampanii reklamowych, poza zasięgiem, jest wszechstronne zastosowanie, które może być zorientowane na typową sprzedaż produktów lub usług naszej firmy, albo na działania poprawiające wizerunek firmy. Kolejną jest różnorodny system rozliczeń, przy czym w każdym przypadku płacimy za konkretną reakcję użytkownika, czyli naszego potencjalnego klienta. Dzięki temu jesteśmy w stanie maksymalnie wykorzystać budżet przeznaczony na tego typu reklamy. Przykładowo, w przypadku reklamy, której celem ma być poprawa wizerunku firmy lub zwiększenie rozpoznawalności marki, możemy płacić w dwóch formach, albo za np. 1000 odsłon, albo za tzw. obecność. Jeśli wolimy ukierunkować kampanię na korzyści sprzedażowe, to płacimy za kliknięcia lub za akcję.

display1

Reklamodawcy doceniają reklamy display również za to, że mogą korzystać ze zróżnicowanych form emisji, które łatwo dostosować do konkretnej kampanii. Mają bowiem możliwość reklamowania się na wszystkich stronach portalu, pojedynczych – dostosowanych tematycznie lub na wybranej sekcji. Nie bez znaczenia jest również możliwość precyzyjnego targetowania kampanii.

A to jeszcze nie wszystko…

Dodatkowe korzyści z reklam displayowych to również to, że jesteśmy w stanie dotrzeć nie tylko do klientów odwiedzających duże witryny, ale również niszowe. A bardzo często okazuje się, że dla wielu firm to właśnie to drugie miejsce jest „siedzibą” ich docelowych klientów.

display2

Każda forma reklamy display zachęca potencjalnych klientów do działania, a dzięki temu ułatwia firmom zaistnienie w sieci. Dzięki takim reklamom można przede wszystkim sprzedawać, docierać do szerszego grona odbiorców, budować wizerunek firmy oraz osiągać inne cele biznesowe. Reklamy display dają również możliwość realnego mierzenia skuteczności danych działań, modyfikowania ich, a tym samym osiągania stale rosnących przychodów w ramach tego samego budżetu.

źródło:  http://promotraffic.pl/kampanie-banerowe/